Voor verwijzers

U bent arts, vertrouwenspersoon, fysiotherapeut of maatschappelijk werker. Denkt u dat uw cliënt begeleiding zou kunnen gebruiken bij het omgaan met zijn of haar ziekte of aandoening? Dan kunt u uw cliënt naar ons verwijzen. Praktijk Kracht is er voor iedereen die hulp kan gebruiken bij het omgaan met (de gevolgen van) zijn of haar aandoening of ziekte.

Werkwijze

Onze werkwijze kenmerkt zich door helderheid en een praktische en persoonlijke benadering. De wensen van de klant vormen het uitgangspunt van onze coaching. Iedereen ervaart zijn of haar ziekte anders, en geen mens of situatie is precies dezelfde. Daarom biedt Praktijk Kracht individuele coachingstrajecten op maat.

Waar vinden de gesprekken plaats?

De gesprekken vinden plaats in een sfeervol pand aan de Herengracht. Het pand beschikt over een lift. Het is niet rolstoeltoegankelijk. Cliënten die gebruik maken van een rolstoel kunnen wij, afhankelijk van  de afstand, desgewenst op locatie spreken.

Kennismaken

Als u eerst kennis wilt maken, behoort dit uiteraard tot de mogelijkheden. Kosteloos komen we bij u langs om te bespreken wat de mogelijkheden zijn. Als u dit wenst kunt u tijdens het traject tussentijds op de hoogte worden gehouden van de voortgang, De verstrekte informatie zal hierbij altijd eerst ter goedkeuring worden voorgelegd aan de cliënt. De rapportage zal over het algemeen betrekking hebben op de procedure en niet op de inhoud.

Een evaluatiegesprek is mogelijk, echter altijd in aanwezigheid van de cliënt.

De beste evaluatie is dat u de effecten van de coaching zult ondervinden in uw eigen praktijk.

Vul het contactformulier in of neem contact op via 06 1306 5723.

foto verwijzing